Fortsatt hjemmeskole inntil videre

Hei, elever ved skolen.
Vi håper at alle har det bra i disse koronatider! Og at det blir tid til noe undervisning, sammen med våre gode lærere. Så langt det er mulig, i denne hjemmesituasjonen.Undervisning
Skolen har forståelse for at det kan være vanskelig. Noen elever vil for eksempel trenge å ivareta omsorgsoppgaver som følge av stengte barnehager og skoler. Det skal vi respektere.
Vi fortsetter med kontakt på hjemmeside som før. Rektor vil gjerne ha kontakt med alle, for eksempel på telefonen.
Nå er påsken over. Hjemmeundervisning fortsetter fra onsdag 15. april. Fint at alle er aktive.

Når åpner skolen?
Det er ikke bestemt når skolen skal åpne igjen. Det er ikke satt noen dato for det. Myndighetene bestemmer. Det blir ikke 27. april, som det er bestemt for andre skoler. Myndighetene skal gi nærmere beskjed om skoler av vår type. Da gir vi beskjed til alle dere elever senere.
Vi ønsker alle lykke til i disse vanskelige koronatider, og passer oss for smitte.

Hilsen
Rawafid Shahad, rektor